Pagina's

woensdag 30 april 2014

Kruidvat shoplog

Hallo iedereen!
Vandaag heb ik een paar leuke dingetjes gekocht bij de kruidvat! Ik was toevallig in de buurt, dus ik dacht ik ga even kijken voor iets leuks! Maarja je komt altijd met meer eruit dan je denkt haha! Benieuwd? Lees snel verder! 





Ik heb 3 verschillende oogschaduws gekocht! 2 van de 3 kwamen uit de actiebakken!

Dit is Catrice Creamy Powder Eyeshadow in de kleur Jame's Brown:





















Ik vind het een erg mooie bruinachtige kleur. Ik heb zelf blauwe ogen en heb gelezen dat de kleur bruin erg mooi is dan!
Deze was €1,-

Dit is Catrice Creamy Powder Eyeshadow in de kleur Another Pink Panther:






















Ik vind het een erg mooie lichtroze kleur! Het is een beetje een shimmer. I love it!
Deze was €1,-

Als 3e heb ik Essence Eyeshadow in de kleur 76 Pink Me Up!


























Het is een lekkere opvallende roze kleur! ik vind hem erg mooi en hij heeft ook een mooi shimmer-effect! Lekker pink!
Deze was volgensmij €1,29,-

Nadat ik deze roze oogschaduw had, zag ik gelijk de roze nagellak die precies dezelfde kleur was! Die kon ik natuurlijk niet laten staan!


























Dit is de kleur 177 Happy End.
Deze was €1,69,-

Toen kwam ik deze glittery nagellak tegen. Het is een nagellak van La Femme in de kleur 94 Bubblegum.
Deze was  maar €0,50,-


























Ik had nog een concealer nodig, totdat ik deze coverstick in de aktiebakken vond! Dit is de Gosh Cover Corrector Stick in kleur 1.


Ik vind het een erg fijne concealer en er zit een hele lichte shimmer in! Hij verbergt heel goed rode plekjes op je gezicht.


Als laatste heb ik deze prachtige ketting! hij kan ook open, dan heb je 2 spiegeltjes inde binnenkant!



Dit was alles wat ik heb gekocht! Kom jij ook nooit zonder iets de kruidvat uit? Kan jij ook nooit tegen die verleidingen?

Kisses,
Priscilla :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten