Pagina's

vrijdag 11 april 2014

Mijn avond routine

Hallo iedereen!
's Avonds voordat ik ga slapen wil ik mijn gezicht altijd zo goed mogelijk reinigen en verzorgen. Hiervoor gebruik ik verschillende producten. Ik vind het belangrijk dat je je gezicht goed verzorgt. De laatste tijd heb ik ook
last van redelijk veel onzuiverheden op mijn voorhoofd en op mijn kin. Daardoor probeer ik nu producten uit van Clearasil om te kijken of ik het daarmee kan verminderen.

In dit artikel ga ik vertellen watvoor producten ik gebruik en waarom.

Ik scrub mijn huid 1 keer per week met de Gezichtsscrub van Odina Visage die ik heb gekocht bij de Action. Deze gezichtsscrub kostte €1,49,-. Ook scrub ik mijn lippen elke avond voordat ik ga slapen met deze scrub. Hierna doe ik de Labello Classic Care eroverheen, zodat mijn lippen niet droog worden en lekker zacht blijven.






Om mijn oogmake-up eraf te halen gebruik ik "Etos Verfrissende Oog&Lip Reinigingslotion". Dit breng ik aan op een watje en wrijf ik over mijn ogen totdat mijn oogmake-up eraf is. Ik vind dit persoonlijk een erg fijne reinigingslotion, omdat het er redelijk goed af gaat. Ik gebruik waterproof mascara en daarvoor is dit de perfecte reiningslotion! Het is half olie, half lotion. Dit vind ik erg fijn, omdat je ogen dan niet heel erg vet zijn. Als je dit product koopt, moet je voordat je het op een watje aanbrengt, wel even het flesje schudden. Anders krijg je alleen maar lotion op je watje en dan gaat het er niet goed af. Dit product kostte €2,49.

Hierna gebruik ik "Etos Verfrissende 2 in 1 Melk&tonic". Dit breng ik ook aan op een wattenschijfje, waarmee ik dan over mijn hele gezicht ga om mijn foundation en de overige make-up restjes eraf te halen. Vervolgens spoel ik mijn gezicht af met warm water. Het is een fijn reinigingsproduct, omdat ik het erg lekker vind ruiken en het ook nog een beetje je gezicht verzorgt. Meestal gebruik je apart de melk en tonic, wat dus meer tijd kost. Als je me een beetje kent, weet je dat ik redelijk lui ben en dat ik altijd zo snel mogelijk klaar wil zijn. Het is niet dat ik de tijd er niet voor neem, maar als het sneller kan is dat altijd fijn! Dit product kostte €1,89 bij de Etos.



Dan doe ik een pompje van "Clearasil Daily Wash 3 in 1" in mijn palm van mijn hand en breng het aan op mijn gezicht. Dit masseer ik goed in, vooral op de plekken waar ik veel onzuiverheden heb. Dit laat ik heel even zitten en spoel het daarna af met warm water. Ik gebruik dit product, omdat ik last heb van onzuiverheden waar ik het liefst vanaf wil.











Als laatste breng ik Kruidvat Nachtcrème aan op mijn gezicht. Ik gebruik deze nachtcrème, omdat ik de dagcrème er ook van gebruik. Ik vind het een erg fijn product, dat ook erg lekker ruikt!

Kisses,
Priscilla :)

Wat zijn jullie favoriete producten? Aanraders voor mij misschien?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten