Pagina's

woensdag 9 april 2014

Mijn dagelijkse Make-up

Hallo iedereen!
Vandaag ga ik laten zien welke producten ik dagelijks gebruik voor mijn make-up. Ik ben een persoon die bijna nooit zonder make-up de straat over gaat. Naar school draag ik ook altijd mijn dagelijkse routine. Hieronder ga ik mijn ochtend routine in stappen en op volgorde uitleggen.











's Ochtends begin ik als eerst met een dagcrème. Deze dagcrème is van de kruidvat. Ik vind het een fijne dagcrème waar mijn gezicht lekker zacht van wordt. Soms als ik wakker word heb ik rode vlekken op mijn gezicht (geen idee hoe) en dan laat deze dagcrème ze een beetje verdwijnen. Het is geen vette dagcrème, aangezien ik een redelijk vette huid. Dit is dus een perfecte dagcrème voor mijn huid.






Over de dagcrème breng ik de L'Oreal Paris Infallible 24H Foundation aan op mijn gezicht met mijn vingers. Ik vind deze foundation persoonlijk erg fijn en vind hem erg goed dekken. Ook blijft de foundation de hele dag zitten. Ik heb deze foundation in de kleur 145 Beige Rose.





Vervolgens poeder ik mijn gezicht af met de Essence Mattifiying Compact Powder. Deze gebruik ik met een kwast die ik heb gekregen van een vriendin. Deze poeder gebruik ik om mijn foundation nog langer te laten zitten en het glimmen van mijn gezicht met foundation te verminderen. Ik heb deze poeder in de kleur 01 Natural Beige




Voor mijn ogen gebruik ik als eerst een liquid eyeliner van Essence uit het assortiment Stays No Matter What. Helaas zijn deze eyeliners niet meer te koop in de winkel. Ik vind dit een erg fijne eyeliner, omdat hij erg lang blijft zitten en makkelijk aan te brengen is met het dunne kwastje.





Hierna gebruik ik als eerst de wimperkruller van de Hema. Als mascara gebruik ik de Waterproof Volume Flash van Rimmel London. Ik vind dit een erg fijne mascara die geen klontjes afgeeft. Ook krijg ik er mooie, volle en lange wimpers van.


Na mijn ogen ga ik mijn wenkbrauwen doen. Ik heb blonde wenkbrauwen, omdat ik van mezelf ook blond ben. Ik heb mijn wenkbrauwen ooit proberen te verven, maar helaas was dit geen succes. Daarom gebruik ik nu van Catrice het Eyebrow Set. Ik gebruik de donkerste kleur. De wenkbrauwpoeder breng ik aan met een eyelinerkwast van de Kruidvat Professional kwasten.



Als laatste gebruik ik de Wenkbrauw gel van de Hema. Ik vind dit een erg fijne gel en het maakt mijn wenkbrauwen ook net iets donkerder.




En dit is wat ik allemaal in de ochtend doe. Ik heb dit allemaal ongeveer gedaan in 10/15 minuten. Als ik alles zo zie is het best wel veel wat ik gebruik.. Bedankt voor het lezen van mijn artikel en als je meer van mij wil weten, kan je kijken in mijn vorige artikel of me volgen op social media.
- Twitter: Prisillx
- Instagram: xprscl_
- Facebook: Priscilla Korzelius

Kisses,
Priscilla :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten