Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Mijn aankomende aankoop: Fujifilm Instax Mini 8

Hallo iedereen!
Sorry voor het weinig plaatsen van artikels. Ik had het nogal erg druk met mijn examens!
Ik wil binnenkort de Instax Mini 8 kopen van Fujifilm! Wil jij meer hierover weten? Lees dan snel verder!


Wat is de Fujifilm Instax Mini 8?
Dit is een soort van Polaroid camera. Je maakt een foto en vervolgens komt hij er aan de bovenkant uit! Erg speciaal en cool! Je kan de kleine fotopapiertjes kopen en die er vervolgens in doen aan de achterkant. Je maakt een foto, het papiertje komt eruit en na een paar minuten zie je de foto verschijnen! Je kan kiezen uit 5 kleuren: Wit, Zwart, Roze, Blauw en Geel.



Hoe kom ik erbij?
Ik lees heel vaak artikels van Veracamilla en Teskuh. Teske had er een review over online gezet een hele tijd geleden en toen vond ik het al best interessant. Een paar dagen geleden zag ik dat Vera hem ook had aangeschaft! Ik ben toen een beetje research gaan doen erover en nu staat die op mijn verlanglijstje!

Wat heb je er allemaal voor nodig en hoeveel kost het allemaal?
Je ziet dit soort dingen niet vaak in de winkel. Je kan deze camera bestellen op bijvoorbeeld www.bol.com of kijken bij www.beslist.nl. Zelf ga ik hem bestellen bij eBay! Hier is de camera net even iets goedkoper. Ik ga hem bestellen in het roze bij deze verkoper. Hier koop ik de camera, inclusief een album en 50 instax fotopapiertjes. Hierbij koop ik ook nog een Close-up Lens en 2 andere pakketjes van fotopapiertjes maar dan met een achtergrond.



 Ik kan niet wachten tot ik hem heb besteld! Het set van de camera, het album en de 50 instax fotopapiertjes kost $112,99 , omgerekend €82,83. Ik bestel de lens en de 2 pakketjes fotopapiertjes met achtergronden (80 papiertjes) er ook nog bij. Alles bij elkaar is het $122,96, omgerekend €90,21! Op zich vind ik het niet zo heel duur in vergelijking met alle andere winkels!

Wanneer ik de camera heb schrijf ik zo snel mogelijk een review!

Kisses,
Priscilla

Zouden jullie zelf ook zo een camera willen?




2 opmerkingen:

  1. Die camera ziet er zo schattig uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm ook, alleen die rolletjes zijn overal superduur! Heb je die ook bij eBay gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen