Pagina's

maandag 7 april 2014

Mijn eerste blog!

Hallo iedereen!

Ik zal me eventjes voorstellen.
Ik ben Priscilla en ik ben 15 jaar. Op dit moment zit ik op het Schoter in Haarlem in 4 MAVO. Als ik mijn diploma heb zou ik het erg leuk vinden om een opleiding kapper te doen. Ik heb me daar ook nu voor ingeschreven en heb binnekort een intakegesprek.


Zelf vind ik het erg leuk om bezig te zijn met beautyproducten en ik zou het leuk vinden om jullie mijn meningen te geven over verschillende producten. Dit wordt geen blog met alleen maar beauty en fashion dingen, maar ook met leuke tips en andere dingetjes. Op dit moment weet ik nog niet precies wat ik allemaal wil gaan doen, maar daar zal je snel genoeg achter komen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Als er nog tips of vragen zijn kunnen jullie dat altijd melden!

Kisses,
Priscilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten