Pagina's

donderdag 10 april 2014

Internetvrienden :)

Hallo iedereen!
Ik heb best veel mensen die ik via internet ken en nog nooit in het echt heb gezien. Ook heb ik mensen leren kennen via het internet die ik nu wel in het echt heb gezien. Het begon eigenlijk allemaal
bij
een jongensgroep die ik wel leuk vond. De naam van die jongensgroep is B-Brave. Ze zijn bekend geworden vanuit X-Factor toen ze 2e werden. Ik zeg niet dat ik een diehard fan ben, maar ja ik vind ze best leuk. Sinds het begin van X-Factor volg ik ze en ik vind het erg leuke, spontane en aardige jongens. Door hen heb ik eigenlijk een paar goede vrienden ontmoet.

Laat ik maar beginnen bij de 1e. Nina. Ze woont in Huizen. Dit is een meisje die ik heb ontmoet via Twitter, via de fangroep van B-Brave. We gingen elkaar volgen en al snel merkten we dat we heel erg met elkaar konden lachen. Na dat moment gingen we steeds meer met elkaar praten. We kwamen samen met andere meisjes in een groepschat op Whatsapp en leerde elkaar steeds beter kennen. We zijn nu ongeveer een jaar verder denk ik en ik spreek haar nog steeds. Ik vind Nina een erg lief en betrouwbaar meisje, ook al heb ik haar nog nooit in real-life ontmoet. Als er iets is kan ik altijd met haar praten en ze laat me altijd lachen. Ook weet zij dat als er iets is dat ze altijd tegen me kan praten.




Als 2e heb ik het meisje Anne. Dit meisje woont in Utrecht. Anne ken ik ook via Twitter, via de fangroep van B-Brave. Ook met haar heb ik in dezelfde groepschat gezeten als met Nina. Met Anne kan ik altijd heel goed praten. We hebben al meerdere keren geprobeerd om elkaar te ontmoeten, maar daar is helaas nog niks van gekomen. Anne is en heel lief, verlegen en betrouwbaar meisje, net zoals Nina.



 Ik merkte wel al vanaf het begin dat ik het met Anne en Nina heel goed kon vinden. We vertellen elkaar altijd alles en hebben ook een tijdje met z’n 3e in een groepschat gezeten.

Als 3e ga ik het hebben over het meisje Lotte. Dit meisje ken ik ook via Twitter, via de fangroep van B-Brave. Ze woont in Utrecht. Dit meisje ken ik iets minder lang dan de andere 2. Ook met dit meisje kan ik heel goed praten.  Alleen spreek ik haar de laatste tijd iets minder. Lotte heb ik wel ontmoet! We hadden afgesproken om samen naar een optreden te gaan van B-Brave op Valentijnsdag, omdat ze kaartjes had gewonnen. Toen ze zei dat ze kaartjes had gewonnen en mij wou meenemen was ik zo blij. Dat weekend heeft ze toen bij mij geslapen en de avond onderweg en terug van het optreden hebben we zoveel gelachen. Ik vond het zeker erg leuk!


Er zijn er eigenlijk nog veel meer, maar als ik over iedereen iets ga schrijven wordt dit een heel lang artikel. Nog een paar mensen die ik ken via internet zijn: Magali, Lina, Dewi, Ruby, Joyce, Julie, Britney en Quinty. Het zijn allemaal zo lieve, leuke, betrouwbare en zorgzame meisjes en ik ben heel blij dat ik ze allemaal ken!

Veel mensen vinden het raar en niet betrouwbaar, als je praat met mensen van het internet. Ik heb er eigenlijk niet een hele belangrijke reden voor dat ik dit wel vertrouw. Ik vind het leuk om mensen te kennen buiten mijn stad, in plaats van dat je alleen mensen kent in je eigen buurt. Zo kan ik ook bezig zijn met mijn sociaalheid. Ik wil graag sociaal en aardig zijn tegen iedereen. Iedereen verdient een kans toch?

Ook heb ik nooit problemen gehad met deze mensen. Natuurlijk soms wel is eens meningsverschil, maar dat loste we dan snel weer op.  Het zijn gewoon lieve, leuke mensen die ik zeker niet kwijt zou willen raken. Het klinkt misschien raar, maar ja, ik geef om deze mensen.

Het maakt mij ook niet uit wat mensen ervan vinden dat ik fan ben van B-Brave of dat ik internetvrienden heb die ik nog nooit heb ontmoet. Ik maak zelf uit wat ik doe en dit is wie ik ben.

Kisses,
Priscilla


Hebben jullie zelf ook internetvrienden of mensen leren kennen via het internet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten