Pagina's

vrijdag 30 mei 2014

L'Oreal Paris Infallible 24H Foundation Review

Hallo iedereen!

Vandaag ga ik de vernieuwde Infallible foundation van L'Oreal Paris reviewen. Ik gebruik deze foundation nu al een tijdje zelf. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


Een tijdje geleden was mijn L'Oreal Paris True Match foundation helemaal op. Op dat moment zat ik tv te kijken en zag ik deze foundation voorbij komen. Het zag er veelbelovend uit, dus ben ik meteen naar de Etos gegaan! Hier was de foundation net binnen en was ik de eerste die hem kocht. Hij was in de aanbieding voor €12,-.  Ik heb deze foundation in de kleur 145 rosé beige.



Wat deze foundation beloofd:
- geen uitdroging
- geen zichtbare imperfecties
- geen glimmend effect
- geen masker-effect

Laten we dat is even bekijken!

De foundation zelf heeft een handig pompje, waarbij je na 1 á 2 pompjes genoeg hebt.



Zo ziet hij eruit als je een pompje op je hand doet:



En zo ziet die eruit als je hem een beetje hebt uit hebt gesmeerd. (helaas een beetje te veel gepakt)




Hier is de foundation helemaal uitgesmeerd en is mijn hand een stuk egaler en je ziet geen imperfecties.




Zoals je dus ziet is het een redelijk goed dekkende foundation. Zelf gebruik ik er wel nog concealer bij, maar het is niet altijd nodig. De foundation is best wel dik zoals je op de 2e foto op mijn hand kan zien en moet je dus het dus heel goed uitsmeren om geen masker-effect te krijgen. Het heeft inderdaad geen glimmend effect dus een matterende poeder is niet noodzakelijk! Ook als ik 's avonds mijn foundation eraf haal voel ik dat mijn huid erg zacht en niet droog is. Nog een pluspunt dus!
Voor derest vind ik dat de foundation erg fijn is en dus zeker aan te raden! Deze foundation is te koop bij zowel alle drogisten waar ze een L'oreal Paris stelling hebben. Hij kost €16,99,-

Kisses,
Priscilla

Welke foundation gebruik jij en wat vind jij ervan?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten