Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

Mijn klas

Hallo iedereen!


Vandaag ga ik het hebben over mijn klas. Ik zit op het Schoter en zit in 4MAVO. Ik heb een erg gezellige examenklas en heb er veel leuke mensen in zitten! Met sommige mensen zit ik pas 1 jaar in de klas en met sommige is dit al het 2e jaar. Wil je meer weten? Lees dan snel verder!


In mijn klas heb ik altijd veel lol met verschillende mensen. Opzich ga ik wel met iedereen om, maar met de een meer dan met de ander. Ik heb ook best rare mensen in mijn klas zitten (leuk bedoelt, niet gemeen) die het altijd leuk vinden om grapjes te maken.

Mijn bijnaam
Op school heb ik de laatste tijd een bijnaam. Deze bijnaam wordt vooral gebruikt door 2 meisjes, Nadia en Daniƫlle. Zodra ze mij zien hoor je gelijk: PRISSIE! Dit zijn 2 erg leuke, lieve en grappige meisjes, waarmee ik het erg goed kan vinden.

Ruzie en de sfeer
Of er ruzie in onze klas is? Nee eigenlijk bijna nooit volgens mij. Er is altijd een gezellige sfeer en bijna iedereen kan het wel met elkaar vinden. Ook zijn we nu 2 keer met een groot deel van de klas uit eten geweest! De eerste keer was ik niet mee geweest, maar afgelopen woensdag wel! Het was supergezellig en ik ga het echt missen! Ook zijn we een keer gaan schaatsen met de klas! Een foto daarvan staat bovenaan!

Mijn mentor
Mijn mentor is een super lieve vrouw! Ze heeft ons heel erg geholpen om door dit examenjaar heen te komen en was altijd een vertrouwenspersoon waar je altijd mee kon praten als er iets was! Ze was ook erg gezellig en maakte vaak grapjes in de klas waardoor de sfeer ook altijd leuk was. Ook was ze een goede mentor, omdat ze altijd alles regelde voor onze klas. Ik denk dat dit de leukste en aardigste mentor was die ik tot nu toe heb gehad. Ik zal haar zeker niet snel vergeten!

Dit is onze klassenfoto:


Helaas ga ik deze klas verlaten en ga ik beginnen aan mijn opleiding Kapper BBL. Ik ga alle mensen heel erg missen en zal ze zeker niet vergeten! Volgens mij gaan er gelukkig wel veel mensen naar hetzelfde gebouw dus zal ik ze waarschijnlijk nog wel zien!

Kisses,
Priscilla

Weet jij iets leuks waar ik een artikel over kan maken? Zet hieronder dan even een reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten